Beoordeeld met 4.9 / 5 op basis van  Google klantreviews 
Laden...

Klantenservice

Neem contact op met onze klantenservice voor vragen en advies over koffie.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Het makkelijkste en snelste is om even een mailtje te sturen. Op werkdagen reageren we doorgaans binnen 24 uur. Hier vind je onze contactgegevens.
Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 9:00 tot 16:00 uur, met uitzondering van de lunchpauze tussen 12:00 en 13:00 uur.
Ik heb een klacht, hoe kan ik die indienen?
Iets niet helemaal naar je zin met onze service, de levering of je product? Laat het zo snel mogelijk weten! Je vind onze contactgegevens op de contactpagina. Wanneer je er niet meer uit komt met ons is het sinds 2016 ook mogelijk om je klacht te melden via het ODR platform van de Europese commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Kan ik advies krijgen over het kiezen van koffie?
Je kunt onze koffie keuzehulp gebruiken om snel en gemakkelijk de koffie te vinden die bij jouw smaak en zetmethode past. Of je nu een sterke espresso, een zachte filterkoffie of een nieuwe smaak zoekt, de keuzehulp biedt op maat gemaakte aanbevelingen. Heb je daarna nog vragen of wil je persoonlijk advies, dan kun je uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice.
Waar kan ik feedback geven over mijn ervaring?
We waarderen jouw feedback om onze producten en service te verbeteren. Je kunt jouw ervaring en suggesties delen door een e-mail te sturen. Alle feedback wordt zorgvuldig overwogen om onze service verder te verbeteren.

Cafedujour.nl is beoordeeld met 4.9 / 5 op basis van Google klantreviews