Spaarpunten informatie

Bestel je regelmatig koffie, thee en benodigdheden? Vaste klanten krijgen nog meer korting bovenop onze toch al voordelige prijzen!
Per besteld product ontvang je een aantal spaarpunten, het aantal punten dat je per product kunt krijgen, verschilt. Bij elk product wordt onder de prijs aangegeven wat de spaarpuntenwaarde is. De gespaarde punten worden automatisch toegevoegd aan je account. Vervolgens kun je, wanneer je dat wilt, de punten inwisselen bij een volgende bestelling. Elke punt vertegenwoordigt een waarde van € 0,01. Het inwisselen van spaarpunten is mogelijk op bestellingen vanaf € 20,-
Zorg ervoor dat je bent ingelogd als je een bestelling plaatst, anders kunnen we de punten niet aan je account toewijzen.
Het inwisselen van spaarpunten is eenvoudig. Nadat je de producten in het winkelmandje hebt gestopt, zie je in je winkelmandje het blok "Spaarpunten inwisselen", waar je zelf kunt bepalen hoeveel punten je voor de bestelling wilt gebruiken. Je actuele saldo en de transacties waarmee punten verdiend zijn, kun je inzien via de "spaarpuntenpagina" in jouw account.
De spaarpunten zijn 120 dagen geldig vanaf het moment dat je ze krijgt en verlopen los van elkaar. Als je dus twee bestellingen plaatst met een paar dagen ertussen, verlopen de punten van je tweede bestelling later dan die van je eerste bestelling. Je kunt ze uiteraard wel in één bestelling besteden. Twee weken voordat (een deel van) je punten verloopt, sturen we je een herinnering per e-mail.
Nodig vrienden en familie uit en verdien nog meer spaarpunten
Wil je extra snel spaarpunten verdienen? Nodig vrienden en familie uit via je referentielink. Je persoonlijke referentielink kun je verkrijgen via de "referentiepagina" in jouw account. Je kunt de link aan zoveel vrienden en familieleden geven als je wilt. Als zij de website bezoeken via jouw link, krijg je 250 punten als zij een bestelling plaatsen.
Heb je vragen of opmerkingen over het spaarprogramma of je gespaarde punten? Neem dan contact met ons op.