Beoordeeld met 4.9 / 5 op basis van  Google klantreviews 
Laden...

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Toch niet helemaal tevreden? Dat vinden we net zo vervelend als jij. Daarom gaan we het zo snel mogelijk oplossen.

Je kunt een bestelling terugsturen. Je eventuele retourzending dient dan wel aan een aantal voorwaarden te voldoen;

  • Binnen 14 dagen na ontvangst moet je schriftelijk aankondigen dat je de bestelling terugstuurt via e-mail.
  • Na de aankondiging heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling daadwerkelijk retour te sturen.
  • Je voegt een briefje toe aan de zending (binnen in de doos) met het bestelnummer van de bestelling en eventueel de reden van retour.
  • Je hebt het artikel niet gebruikt en indien het een consumptieproduct betreft is de zak of verpakking ongeopend.
  • Het artikel is niet gepersonaliseerd, bijvoorbeeld bedrukt met je eigen opdruk of speciaal voor jou gemalen.
  • Je hebt de originele verpakking van het product nog.
  • Je hebt een eventuele beschadiging niet zelf geprobeerd te repareren.

Na ontvangst van je retour storten we binnen 14 dagen het bedrag terug op je rekening.

Als je retourzending deze voorwaarden voldoet kun je het gefrankeerd naar ons adres sturen. Vraag altijd om een verzendbewijs bij de pakketdienst die je gebruikt.

U kunt ons adres vinden op de contact pagina. Retourneer je vanuit Nederland, België, Duitsland of Frankrijk? Dan kun je via ons tegen gereduceerd tarief een retouretiket aanvragen.

Cafedujour.nl is beoordeeld met 4.9 / 5 op basis van Google klantreviews